Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Josephine - 18 maj 2008 22:17

är de verkligen tillåtet att dricka vin på en söndagskväll?

det tänker ja iaf göra. tänkte ta ett glas eller två, mumsa på jordgubbar som ser helt underbara ut och bara vara.

live everyday as it is your last

Av Josephine - 18 maj 2008 19:52

ÅÅ jag är så mätt att jag spricker snart haha =) åt gomatn idag. potatisgratäng med vitlöksmarinerat kött. sallad med rödlök och smulad fetaost till. m m m!! tur man är ledig imorn så man inte skrämmer iväg kunderna med andedräkten haha! =)

Av Josephine - 18 maj 2008 17:24

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=597556&listtype=0


MASSA FINA SOMMARSKOR! DOM FLESTA OANVÄNDA!

BARA ATT BÖRJA BUDA ;)

Av Josephine - 18 maj 2008 16:11

jaha då sitter man här i ett virrvarr av grejer. hade tänkt ha en rensardag idag. men så blev de inte. mathias fick ett samtal av min morbror som satt och fiskade uppe i hamptjärn å ville vi skulle komma. så vi tog bilen och for dit. skönt å va ute i naturen. är så himla mysigt där. grilla lite korv och fiskade lite. men inte ett napp. inte så konstigt. dom planterar in ett ton fisk på lördag så då komma de nappa minsann =)


kom hem för en timme sen kanske och då masade jag mig ner till förrådet för att hämta säckar med sommarskor som ja förvarat där. ha inte tagit upp allt än men kan bjuda på en liten bild när ja skulle försöka få nån ordning och översyn på vad ja egentligen hade. mycke man köper som man glömmer att använda. tänkte rensa upp lite och lägga ut några skor på tradera. sen ska ja försöka ta tag i garderoberna... oh jesus... inget jag ser fram emot. jag är en sån där människa som inte kan slänga saker. inte en pryl ska kastas för det kan ju vara bra att ha nån gång 8-) måste försöka lära mig att göra mig av med saker som ja inte använder. ha ja tex inte använt ett plagg på ett år så kommer jag troligtvis aldrig att göra det mer heller. sådeså. försöker printa in de i mitt stora huvve nu haha :P


 här ha vi en kass bild tagen med min superultra deluxe mobil på en liten del av samlingen. sedan hitta ja ett par REJÄLT slitna och trasiga skor som ja hade på mig nästan varje kväll vi va ut och partade nere på kos i flera veckor. det syns minst sagt haha. dom skorna har varit med om mycket minsann  ;) men nu måste dom slängas!

Ovido - Quiz & Flashcards