Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

megadiskberg och talang

Av Josephine - 30 maj 2008 22:27

jaha så ha man ÄNTLIGEN orkat ta tag i disken. ha stått i typ tre dagar haha (dö inte) men nu ha ja tage mig i kragen å diskat allt. pju. så ENORMT tråkigt att diska, men hällde upp ett vinglas och brände ut en partyskiva som slår alla genom tiderna å drog upp volymen så de gick rätt bra ändå :P så nu är ja på g!!! bara hoppas på finväder imorn så blire perfa. å JUSTIA. gärna en skjuts hem också haha! som vanligt ha vi inte fått tag i nån som kan hämta. men är man på en cruising så ska väl inte de va världens omöjligaste :D


såg talangfinalen också. ville att korttrollaren skulle vinna för de va fränast. eller kanske den där lillkillen med flygeln, sjuk talang!!  men självklart så vann en söt liten tjej som kunde sjunga brallerna av vem som helst. visst hon är ju svinbra, men de är inte så originellt. hur många som helst kan ju sjunga liksom.


 ååååååå jag vill V E R K L I G E N inte jobba imorn, och allra helst inte till 15! helt ensam som vanligt. komma säkert bli svinmycke folk också! mycke som händer på stan, alla fått lön, bra väder och dessutom examen och avslutningar till veckan. komma bli dömånga fotmätningar, prova vänstersko å allmänna råd. säkert massa äldre med rullatorer - inte min favorit fast många är så otroligt söta och snälla. synd man bara ha två armar och ben. svårt att känna att man räcker till ibland när dom kommer från alla håll och kanter samtidigt och tror att ja kan hjälpa dom på en gång. suck. jaja vi få väl se. ha ju aningen rutin eftersom ja jobbat nästan alla lördagar i 15 månader. slå den om ni kan :P fast de är nog ingen som vill slå de för de är dödens tråkigt. haha!


nä tjipp tjong! nu sleepitime! 



 
 
Liie

Liie

30 maj 2008 22:56

ja får ta och skaffa en sula, kommer nog imorn innan 12 och köper en kanske :) haha jo, party.. :p

http://liie.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards