Direktlänk till inlägg 4 september 2008

blomma och änglaspel!

Av Josephine - 4 september 2008 15:00

Precis hemkommen från la stada. gick och lämnade in filmrullen (hoppas det blir något!!) och storhandlade på apoteket.

tänkte bunkra upp med lite bra å ha grejer som:

  • postafen - åksjuktabletter
  • strepsil - för halsen
  • resorb med svartvinbärssmak - bakisräddning
  • rakblad
  • c vitaminbrus med papayasmak

så nu är ja beredd på de mesta :D


sedan gick ja in på bokhandeln och skulle köpa presentpapper. blev till slut ett ljusblått med vita prickar på. ska ju slå in boken med de. sen gick ja in till fd wörket å tänkte sno lite snören :D medan ja stod där å knyckte presentsnören så kom chefen tillbaka med en påse från blomaffären. de visade sig vara mina blommor :D så ja fick ett jättefint blomarrangemang och en liten present. vart så paff att ja fick ett litet paket, trodde jag aldrig. det var iaf ett gulligt änglaspel i paketet. såna är så mysiga att tända å lyssna på. rogivande faktiskt =) så de får åka med i packningen! så ja kan tända de å tänka tillbaka på wedins haha :P


när ja skulle gå därifrån med slutmål hemmet, så ropade en liten tant på mig utanför konsum. hallå stopp! haha. jahaa tänkte ja. de va en tant som ska ha ett rykte om sig att va sur å tvär, men som mot mig alltid är så himla snäll konstigt nog. ja hade väl slängt ur mig till henne någon dag att ja skulle sluta på skoaffärn för att fara till england. å hon ville lyckönska mig å ge mig en kram (!) haha så gulligt. inte första gången hon kramat mig däremot. känns alltid lite skumt när en människa man inte känner ska krama en, men ja kan ju inte säga nej så :P


nu när ja kom hem så hade ja fått en avi från posten. antagligen pippboken som ja beställt på nytt, denna gång inbunden! så ja ska nog ta å traska iväg till ok snart. sedan ska jag slå in boken med mitt nya fina papper å knyckta snören!

 
 
Ingen bild

Ida

4 september 2008 17:38

Just nu trivs jag inte alls...

 
Ida

Ida

4 september 2008 18:15

Åh det skulle va så jäkla kul att träffa dig. Men jag vet inte om jag får helgerna ledigt som det är nu iaf. Verkar inte så. Ledig typ från 22.00 på kvällen...just nu. Känns drygt.

http://www.idamaria.webblogg.se

 
Hanna

Hanna

4 september 2008 18:53

Jo det är precis samma för mig, ska också checka in 40 kg. Ska försöka att lämna lite utrymme dock;P Flyget gick på totalt 947 svenska kr, men vi bokade det rätt så sent ändå. Hade nog blivit billigare om vi gjort det tidigare:) Hur mycket blev det för dig? Tror att East Midlands är lite närmare än vad London är från Northampton. Var iaf den flygplatsen som pappan rekommenderade.. Han jobbar förresten också i London;P Kommer säkert att gå bra för dig:) Jag har mest haft kontakt med pappan, pratat med honom 2 gånger och mamman 1 gång. Sen är det han som svarat på alla mail. De båda verkar jättetrevliga:) Hur mycket kommer du att jobba varje vecka? Kommer mamman att börja jobba under din au pair tid eller är hon hemma med bebisen:)?

http://hannaisha.blogg.se

 
Liie

Liie

4 september 2008 22:41

hihi taack :) vi måste ses och säga hejdå snart!!

http://liie.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards