Direktlänk till inlägg 12 september 2008

fredag!

Av Josephine - 12 september 2008 15:12

tjolahopp! andra dagen här och det känns sådär. jobbigt som väntat i början innan man lärt känna familjen. just nu är dom ute på ärenden så jag har ledigt hela eftermiddan. aningen härligt att få vara lite ensam! hade tänkt ta mig en utforskarpromenad men självklart så ser jag att det börjat regna. ska nog ta mig ut ändå. ja ha ju ett paraply med mig så =)


allt är verkligen mer annorlunda här än jag trodde. men jag vänjer mig väl. jag ha märkt att jag börjar längta hem när jag läser bloggar hemifrån så jag måste nog skära ner på de haha =)


ikväll händer nog inte så mycke. vi ska göra pizza så det blir nog gott. sedan är det så svårt att liksom känna av att man kan gå till sitt rum eller koppla från lite. visst, man vill ju vara som en i familjen men ändå så är de svårt att slappna av. att inte heller exakt veta vad jag är menad att göra nu i början tar också mycke på tankekrafterna. jag vill ju inte uppfattas som lat eller ouppfostrad :P skönt att mamman i familjen kommer vara hemma till den 22 så hon kan visa mig allt. jag trivs dock bättre i pappans sällskap. han är lättare att prata med på nåt sätt. det går hittills jättebra med barnen iaf! och det känns ju nästan viktigast.


time will tell how it goes!

 
 
Ingen bild

Ida

14 september 2008 21:25

Du har mail!! Läs nu. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards