Alla inlägg under maj 2008

Av Josephine - 15 maj 2008 22:13

nä nu ger ja upp för idag, har som sagt inte varit så extrempigg idag. gu va skönt de ska bli att få krama kudde!


Det är för för övrigt helt underbart att linn är på liknande spår som mig igen ang framtiden. jag längtar hur mycke som helst till hösten! då ska man ta tag i sitt miserabelt tråkiga liv. iiih vill börja planera!!!


nä nu blev ja för uppjagad haha! måste varva ner så ja somnar sött. med en kalle kanske =) aldrig fel :P


this is binis signing out



Av Josephine - 15 maj 2008 19:27

idag trodde jag på fullaste allvar att jag för första gången i mitt liv skulle somna. ståendes. va så sinnessjukt trött ett tag och inte blev det bättre av att de va så lugnt på stan heller. dagen gick segare än segast men nu är man iaf äntligen hemma.


gick och handlade på konsum innan ja åkte hem. storhandla lite, alltid skönt att ha de bortgjort. så imorn blire tacos, på lördag grillat med potatisgratäng. m m m! dessutom glömde ja inte att köpa hamburgerbröd den här gången som ja hade glömt igår. så idag blev de dom efterlängtade kycklingburgarna =) binis glad i magen nu :P väldigt mätt och belåten må ja säga!


nu inväntar vi sanningens ögonblick! så jobbigt bara att det sänds samtidigt som lyxfällan :/ älskar ju typ de programmet ekonominörd som man är :P men hellre pengakåta lögnare än slösaktiga familjer. faktiskt. det ha man ju sett så mycke på förut så :P

Av Josephine - 15 maj 2008 12:40

japp! så va man sminkad och klädd för skoförsäljning! gick rätt snabbt idag ändå! blev leggings och klänning fast de inte är sådär tipptoppvarmt.


skulle först få lyxtaxiskjuts till jobbet. men så fick mattis en körning innan så han hann inte. så de blir till å traska ner på stan istället. funka ju de med!


hoppas dagen går fort! vill ha lördageftermiddag och ledighet!


Av Josephine - 15 maj 2008 12:08

jag är proppmätt! baguetten fylld med kokt skinka, fetaost och tomat satt där den skulle =) mumma!


nu ska ja sminka mig och välja kläder. alltid lika svårt när man ha en garderob som inte gör sitt jobb. meningen med en garderob är väl att man ska förvara och ordna sina kläder så man har en bra överblick av vad man äger. men så är de icke med garderoberna i min lägenhet kan ja upplysa er om. det som finns är en stång som hänger men INGA HYLLOR! helt sjukt. så oftast så ligger de en megahög av diverse kläder i botten på garderoberna 8-) vilket icke underlättar varje morgon (eller förmiddag) när man ska försöka klä sig.. jaja bara å ta tag i detta så man inte kommer försent till sitt älskade jobb.


tjing tjong ses på stan!

Av Josephine - 15 maj 2008 10:21

ja vill sova mera.. ha blivit sådär jobbigt morgontrött igen. fast ja vissa mornar får sova till tio.

ska snart sätta på ugnen. tänkte värma baguette så jag har nybakat (ja nästan iaf ;)) bröd som jag kan mumsa på när jag duschat klart. gottigt de =) finns inget jobbigare än att duscha när man är såhär trött, man stå där och fryser och vill bara lägga sig igen. men men, kanske ska poppa lite musik så man vakna till! bra idé binis. nu dusch on!


please don´t stop the music...

Av Josephine - 14 maj 2008 22:07

Jaha då ha man spenderat ännu en kväll framför teven. rätt skönt faktiskt.

såg sista avsnittet av rent hus, jag säger bara tur för dom att dom hölle de hyfsat städat sen sist. en del avsnitt har ju varit sjuka. sett ut som ett knarkkyffe typ :P hugga. förstå inte att man kan bo sådär. snudd på misär.


åsså vann rätt tjej i topmodel med =) jag är ju så extremt engagerad haha!


nä man kanske ska ta å göra kväll. va så himla trött imorse när ja klev upp så ha halvt längtats till denna stund. mattis ha dessutom  bytt sängkläder idag så de är extra mysigt att krypa ner :D

Av Josephine - 14 maj 2008 18:30

nä nu måste ja försöka göra ett ärligt försök att blogga. jag vill ju, eller?

 nu kör vi.


kom nyss hem. har planerat att steka kycklingburgare till middag idag, gått och varit sugen hela dan (haha) tront du på fan att när ja komma hem så hade ja glömt att köpa hamburgerbröd. KUL. så nu blev ja sur och matvägrar :P


sofie praoar med mig den här veckan. LILLGOMMAN =) än så länge är de rätt lugnt, har skyltat om i fönstret och gjort en ommöblering på hela damavdelningen än så länge. skönt att ha de gjort. alltid nåt man smågruvar sig för varje månad, bruka bli rätt kaotiskt med skor överallt och ingenstans och samtidigt kunder. men de gick smärtfritt den här veckan =)





Ovido - Quiz & Flashcards