Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Josephine - 23 januari 2009 16:05

Attenzione invest är företaget för dig som kanske vill renovera i hemmet men inte har kunskapen eller verktygen. Behöver du byta fönster, bygga en altan eller kanske handikappanpassa din bostad? Ingen fara på torpet, Attenzione invest hjälper dig med allt och lite till!


Nytt för i år är även Rotavdraget, vilket betyder att du kan dra av upp till 50.000 kronor när du renoverar din bostad för upp till 100.000


Vad väntar du på? Se hemsidan för mer information!


www.attenzione-invest.se 



Av Josephine - 23 januari 2009 15:00

Jag har helg from idag. Inga måsten alls. Tvätten är gjord, städning, diskning och plugget. Aaah. Härliga tider. Jag har spelat poker hela dan. Jag har all anledning i världen. Det gick jäkligt bra måste jag säga. 9000 som började turneringen, sedan råkade jag åka ut som 300 nånting. Drogs ur i en otroligt frustrerande hand. Men jag låg som bäst på 15 plats av alla som synes här nedan =)


Ovido - Quiz & Flashcards