Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Josephine - 27 januari 2009 17:15

Jag inledde dagen som väntat med krämpor. Trainingpain. Men det var inte så illa som jag hade förväntat mig. Förhoppningsvis är det inte värre imorn men det brukar ju dessvärre bli så.


Sen hade jag inget alls inplanerat idag så jag ha mest spelat poker 8-) OCH dammsugit faktiskt. Jag har inte ett dugg dåligt samvete att jag inte ens tagit mig utanför dörren om man inte räknar med balkongen under mattskakning :P


Imorn väntar plugget kl 13 och sen ha ja för mig att ja bokade tvättid. Så ingen fara, jag kommer inte vara eremit imorn :P


Dagens toppplacering. Spelade Omaha Pot limit. Låg 4, topp 10 ett bra tag, som bäst där. Va 9000 som startade turneringen. Sedan hade man oflyt så man vann ju inte men det gick ju klart godkänt ändå.


Ovido - Quiz & Flashcards