Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Josephine - 30 januari 2009 14:29

HAHAHA JIIIHAAAA! Hade det på känn. Karln suktar ju efter ett smguld!! Iofs känns det aningen långt bort i dagens läge när vi kämpar för att ens stanna kvar i elitserien. MEN mina vänner, det ser ju betydligt ljusare ut nu när Peter Forsberg gjort ett bra val att spela i älskade Modo :D



Av Josephine - 30 januari 2009 14:10

Tjolahopp tjolahej!


Ehm, fredag idag va? Det ryktas om det. Ikväll blire taco/amerikans/asiatisk buffé på kramm! Ska spara mig hela dan så man kan mumsa på ikväll haha ;)


Efter kramm så blåser vi upp till solle och bowlar :D Så ikväll händer de grejer serni haha :P Det behövs efter en veckas arbetslöshet. Huvva.


Har inte gjort så mycket hittills idag. Tänkte plugga lite men det tar emot. Traggla saker tusen gånger är inte min grej, men det är ju 2 veckor kvar till prov så ingen fara än. När jag gick i skolan brukade jag ju aldrig börja med ett arbete förrän kvällen innan inlämning. Prov lästes på kvarten innan man skulle göra det. Haha ett under att man fick såpass bra betyg ändå! Men nackdelen med att man tar sig igenom skolan på detta sätt är ju att man sedan inte kommer ihåg något! Men men, whats done is done.


Lite småplock och sminkning på dehänne sa.


Ovido - Quiz & Flashcards