Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Josephine - 4 januari 2009 15:21

Snacka om svacka. Jag orkar verkligen inte blogga. Jag har inget att blogga om. Mitt liv står still just nu i väntan på vardag. Så jäkla less på alla helgdagar! Man kan ju inte ta tag i nåt då ju!


Jag vill träna, plugga upp samhäll a för typ femte gången och söka jobb. Men det har varit omöjligt sen jag kom hem. Men snart så är ordningen återställd.


Jag saknar weddan :( Igår så tittade jag in där en sväng och möttas av världens kö och kaos vid kassan. Halva reapriset på exakt allt i hela butiken så då blir det ju så. Av gammal vana så började jag rensa upp skohögen som bildats vid kassan och rätt som det var så har var jackan av och jag hoppade in å "jobbade" lite. Kände mig som en praktikant haha eftersom jag inte kan med dom nya kassorna eller ens är anställd längre :P Men jag hjälpte iaf till. I miss weddan.... Men men, nytt år nya utmaningar!


Igårkväll åkte ja å girlsen till sollebolle för utgång. Vi hamnade på valvet, hade skitkul! Är knappt bakis idag, plus i kanten, men istället så har man ångest. Ångest över mitt rastlösa liv. Det är ju en ny situation att vara HELT utan jobb. Men som sagt, de löser sig. Bara jag inte dör av uttråkning på kuppen...


Ovido - Quiz & Flashcards