Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Josephine - 13 januari 2009 20:36

Jag har iaf inte legat på latsidan idag. Har ju hunnit med att tvätta, dammsuga, torka golv, rensa en byrå och städa avloppet i duschen. Härligt värre. Nu är ju problemet att jag inte har något att göra resten av veckan. Vill ha svar också. Men det får jag väl vänta på.


Nu sitter jag här i soffan och om 20 minuter så finns det inget vettigt att se på teven. Vad tusan ska man hitta på då?! Teven och datorn är mina vänner i vardagens tristess.


Nu ska jag tråka lite till. Bara tisdag än...suck.

Av Josephine - 13 januari 2009 14:31

Gud vad mitt liv känns meningslöst för tillfället. Jag har inget att se fram emot, inget att göra om dagarna. Det enda som finns inplanerat är ett möte på arbetsförmedlingen på fredag. WOHOOOOO! Happy day! Exciting life. Men det är iaf skönt att jag inte ångrar att jag for hem till Sverige igen. För det gör jag inte.


Dagen har jag spenderat i tvättstugan. Tvättat lite. Har egentligen ingenting emot att tvätta. Det är det som kommer efter att kläderna lämnat maskinen som är drygt. Att hänga upp på tork och sedan vika in i garderober och para ihop strumpor. Självklart så tajmar jag så kasst att jag möter en skitjobbig gubbe som alltid ska prata sönder en i tvättstugan. Men jag kom därifrån till slut iaf, men det är inge roligt att hänga upp sina privata kläder när nån främling står och tittar på.


Ska ta några varv med dammsugarn nu hade jag tänkt. Har fixat hem lite ny underbar musik jag kan poppa till dammdansen!


Later dudes and dudies!




Ovido - Quiz & Flashcards