Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Josephine - 6 januari 2009 22:18

Ja denna dag började ju inte som planerat, vilket vad lite rensing och allmänt tråk. Nej istället fick man ett roligt samtal från mormor som undra om jag ville följa med dom till birsta och ikea. SJÄLVKLART!


Sagt och gjort, en timme senare var vi på väg. Vi började med en fika på Charm, sedan började vi beta av klädaffärerna =) Jag och sis gjorde några, men inte många, fynd. Varför finns det i princip bara storlek xs eller 32, 34 kvar i dom flesta butikerna på birsta? Inte lite less man blir men men. Sedan gick vi in på IKEA. Har ju två presentkort att sätta sprätt på så det blev en kasse proppad med grejer. Köpte bland annat två megastora thekoppar! Precis som jag var ute efter, så himla drygt när man får fylla på koppen hela tiden. Men nuså :D

På vägen hem stannade vi till på Sylos så man blev mätt i magen också. Nu ser jag på Drömkåken. Jag får alltid sån ångest när jag ser den filmen, huvva. Sedan kanske man borde komma i säng i tid ikväll för en gångs skull. Men å andra sidan, vad har jag så bråttom upp till imorn?! Nej just det, INGENTING.


NATTI.

Ovido - Quiz & Flashcards