Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Josephine - 14 januari 2009 20:37

AAAAAAAAAAAAAA! Nu börjar det ju iaf hända lite i tankefabriken! Jag kommer inte kunna sova inatt och jag vet en till som kommer ha samma svårigheter ;) Haha åå jag älskar det här!!


The world is my oyster!

Av Josephine - 14 januari 2009 15:34

Då har man nyss kommit hem från dagens motion! Det blev en liten nätt runda på 8 km. Det va kallt i luften och snålblåst men det kändes härligt iaf! Det tog inte ens 1 timme och 20 minuter så jag måste gått fortare än 5km/h. Mattis säger att jag går lika fort som en del joggar så det förklarar väl en del :P



På vägen hem stannade jag till på Konsum med för lite inhandling. Slank såklart med en Japp så nu så är man på plus minus noll ;) Haha!


Av Josephine - 14 januari 2009 13:00

Onsdag idag eller? Det sägs så. Än har jag inte gjort något vettigt. Funderar på att ta mig en prommis. Idag har det snöat och det är 5 minus ute. Igår småregna det och var 7 plusgrader. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det svänger katten!


Kanske ska hoppa ur morgonrocken och in i walkingkläderna. Japp, blir nog så. Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards