Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Josephine - 28 januari 2009 22:07

Märkte att det var filmen Into the blue på sexan nu! Jag älskar den sortens filmer! Skattletar/dykfilm. Så spännande :) Så nu har jag ju det jag gör ikväll med! Perfekt att den slutar 23.55 för 00.00 börjar ju Dödlig fångst på Discovery! Krabbfiskare på Berings hav. Ser fram emot kvällens avsnitt för det är riktigt spännande. Ett fartyg ha precis blivit träffad av en monstervåg och har slagsida mitt ute i havet! Och det bästa är att man får se allt på plats eftersom det är ungefär som en dokumentär!


Konstigt det där att jag fascineras så mycket av sånt jag är riktigt rädd för. Jag tror aldrig jag skulle kunna ta mig ut på en båt själv för jag är så rädd för djupt vatten. Tex nåt så enkelt som en siljakryssning tror jag inte att jag pallar. Men ändå så måste jag se såna program. Skumt..

Av Josephine - 28 januari 2009 20:07

Idag har jag varit i schkolan! Samhällslektion. Tur att läraren är bra annars hade man väl inte orkat ta sig igenom det EN GÅNG TILL. Känns iaf bra att va på väg, att få detta jobbiga kapitel avklarat. Hänger ju över en hela tiden och hindrar en att komma framåt.


Efter lite plugg så hälsa ja på kennyboy och carro! Blev kvar där ett tag, och glömde helt bort att jag egentligen hade tvättid. Men men, ja tvätta ju nyss känns det som ändå.


Åt semla idag. Gud vad det är gott! Mycke mandelmassa och grädde ska det va! Skare va så skare va ;) Nu ser jag på Arga snickarn! Roligt värre! Imorn är de torsdag, snart heeeelg!



Ovido - Quiz & Flashcards