Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Josephine - 11 januari 2009 15:32


Bjuder er på årets bästa låt hittills ;)



Av Josephine - 11 januari 2009 15:26

Idag har jag försökt städa bort den lilla jul jag hade. Finns det något drygare än att packa ner granen? Dom gör ju för liten låda för en sån stor plastbarrsak. Tomt blir det också. Tur man ska flytta snart så man inte behöver bry sig så mycket i hur det ser ut här hemma just nu :P Ett mindre kaos i det andra sovrummet men det är ju därför det finns dörrar ;) Haha.


Imorn börjar skolan också. Fan vad det tar emot att gå dit. Men det känns som att det är nu eller aldrig samhällsskiten ska läsas upp.


Jag har tusen tankar som flyger runt i skallen nu. Vart ska jag ta vägen?! Känner mig vilsen. Vad är bäst egentligen? Suck, grubblerierna går vidare.



Ovido - Quiz & Flashcards