Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Josephine - 16 januari 2009 20:17

Idag har man iaf fått NÅTT gjort. Tidigt imorse i 25gradig kyla, åkte jag och Ateas till Övik för att beställa soffa! Kika även på tvmöbel och tvbord men det är ju så himlans svårt avv välja! Men det blir nog något i blankt vitt! När jag kom hem så var det raka spåret till arbetsförmedlingen för att surra med nån handledare där. Det gick ju bra, det är ju samma visa som vanligt.


En snabbvisit på Weddan och Carrobarro och sedan konsumhandling. När jag kom hem så vare dags för Tias att packa poch dra ner till Sthlm. Sanna kom över för att lämna ett paket som var för stort för mitt brevinkast. Hon blev kvar här i över en timme. Helt chockad över hur snabbt tiden kan gå ibland!


Det blev middagsdags i min ensamhet, jättemumsig kycklingsallad! Nu har jag fastnat framför Lets dance. Kvällen går som vanligt i lugnets tecken.


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards