Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Josephine - 5 januari 2009 23:04

Jaha nu är den 0.5 PLUS ute. Det svängde fint i graderna idag alltså, närmare 22 graders skillnad från imorse. Sjukt.



Av Josephine - 5 januari 2009 23:02

Hittade en sak ikväll som gjorde mig så glad att jag hoppade högt. Jag vet att jag kommer bli fruktansvärt besviken inom en snar framtid, men en liten chans har man iaf. Gud jag vill verkligen detta. Ber en bön att det blir jag.

Av Josephine - 5 januari 2009 18:07

Jag förstår mig inte på detta väder. Hela dan har det varit runt 21 minus. För kanske en halvtimme sen kollade jag på termometern och då stod den på 17.5 minus. Nu står det -12.5 Vadå växlande väder!! Nästan så man får lust att gå ner på affärn ändå bara för att det är så pass milt väder, ja mena bara 12 minus HAHA! Nere i sthlm håller folk på att frysa ihjäl för att det är runt 10 minus, välkommen hit när det är närmare -30 säger jag bara. Herregud, veklingar ;)

Av Josephine - 5 januari 2009 15:48

Okej, jag har försökt börja. Ena hallgarderoben har varit kaos sen jag for till England. I all stress så "råkade" jag nämligen trycka in alla skor som låg och skräpa i hallen där och nu låt dom där huller om buller, skeva och fula tillsammans med massa väskor. Appropå väskor, snacka om att jag inte vet vad jag äger!!


Kolla in högen som bara låg i mörkret i hallgarderoben och ropade på att användas.


Lägenheten är en krigszon just nu. Saker verkligen överallt. Jag tror det beror på att det inte känns som nån mening att ställa in saker fint å snyggt nu när jag ända ska flytta om 6-7 veckor. Min fjärde flytt på 2 år. Vågar man påstå att jag är aningen rastlös? ;)



Av Josephine - 5 januari 2009 15:10

Allvarligt talat. Jag klättrar på väggarna! REDAN. Vad fasen ska man hitta på för att få tiden att gå om dagarna?! Jag sov till halv ett. Bara det kändes ju tragiskt. Sedan åt jag frukost klockan halv 2 i morgonrock. Borstade inte tänderna förrän kl 2. Katastrof. Haha vilken jäkla lodis man blivit :P Vad ska jag göra nu då?! Jag hade tänkt storhandla och laga massa mat till matlådor men eftersom det är 21 minus ute och jag känner mig halvfattig och dessutom inte orkar bära hem 15 kilo mat uppför världens drygaste backe, så skiter jag i det. Något jag verkligen borde göra är rensa upp i "slitochslängrummet". Men det orkar jag inte heller med, tror att det är för att jag sov för länge idag. ÅÅÅÅÅ ge mig ENERGI!!! Bort med alla dessa kalla minusgrader så man kan ut och motionera åtminstone. Skit a...

Ovido - Quiz & Flashcards