Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Josephine - 18 januari 2009 22:36

Make an easy choice!


Följ min blogg med bloglovin
Av Josephine - 18 januari 2009 20:59

Jag börjar bli gammal. Nu är det bekräftat. Jag har spenderat min söndagkväll framför teven. Inget ovanligt med det, MEN vad såg jag? Jo först "Time team" på kanal 9, ett arkeologiskt program jag älskar! Såg det alltid på Discovery för flera år sedan sen har den försvunnit från svensk teve men nu back in business! Dom gör utgrävningar i England och kollar upp fynd. Efter det så slog jag över på svt 24 och "Antikrundan". Behöver jag säga mer?



Av Josephine - 18 januari 2009 17:40

Haha ja om det inte vore tydligt nog så har jag tråkigt. Har inget att dela med mig av. Tjänade 1 kr idag. Alltid något. PLUS, jag slipper 7 karensdagar ;) Interesting va?



 


Ps. i know im hot!

Av Josephine - 18 januari 2009 15:05

Ciao mina friends!


Hur mår ni?

Jag mår bra.


Så började man alla sina brev när man var liten :P Tråkigt egentligen att man nuförtiden aldrig skriver brev. Nu får man bara reklam och räkningar med posten. Hur roligt är det på en skala? Ne tänk om man kunde få handskrivna brev nån gång :D


Ovido - Quiz & Flashcards