Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

FOPPA TILL MODO!!

Av Josephine - 30 januari 2009 14:29

HAHAHA JIIIHAAAA! Hade det på känn. Karln suktar ju efter ett smguld!! Iofs känns det aningen långt bort i dagens läge när vi kämpar för att ens stanna kvar i elitserien. MEN mina vänner, det ser ju betydligt ljusare ut nu när Peter Forsberg gjort ett bra val att spela i älskade Modo :D



 
 
Ingen bild

papsenv

30 januari 2009 14:47

Tänk jag hade samma tanke i förmiddax :)Kram gumsi

 
Ingen bild

Liie

30 januari 2009 18:32

tappat bort mobilen!! :p men kl 7, hoppas du ser detta innan!!

 
Kinga

Kinga

30 januari 2009 21:38

jaa, de e klart, de måste fixa sig iallafall!

annars då? vad har du för nyårslöften i år? =D

kram Kinga

http://kingadukaj.blogg.se

 
Ingen bild

sudd

31 januari 2009 18:19

ja just det ja! men är det inte nåt om att om nån lånar nåt och glömmer lämna tillbaka det så överlåts de tillslut till lånaren? *nickar*

 
Ingen bild

Liie

31 januari 2009 22:03

hehe nää less på fest! huvva alkohol.. man bli ba dryg :p

 
Liie

Liie

1 februari 2009 13:17

aah bra då vet jag :) ja man kan stöka ner nåt jävulst på bara två, det är sjukt men vi har lyckats också ett par gånger :p kul på kramm då?

http://heyli.blogg.se

 
Ingen bild

Liie

1 februari 2009 14:23

jo de brukar ju vara de.. mm sylos.. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards