Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

socialstudies

Av Josephine - 28 januari 2009 20:07

Idag har jag varit i schkolan! Samhällslektion. Tur att läraren är bra annars hade man väl inte orkat ta sig igenom det EN GÅNG TILL. Känns iaf bra att va på väg, att få detta jobbiga kapitel avklarat. Hänger ju över en hela tiden och hindrar en att komma framåt.


Efter lite plugg så hälsa ja på kennyboy och carro! Blev kvar där ett tag, och glömde helt bort att jag egentligen hade tvättid. Men men, ja tvätta ju nyss känns det som ändå.


Åt semla idag. Gud vad det är gott! Mycke mandelmassa och grädde ska det va! Skare va så skare va ;) Nu ser jag på Arga snickarn! Roligt värre! Imorn är de torsdag, snart heeeelg!



 
 
Ingen bild

Liie

28 januari 2009 20:37

ååh jag vill också äta en semla! eller inte en, minst tre typ för nu har jag vart sugen på det typ ett halvår :p

 
Ingen bild

Liie

28 januari 2009 21:04

jag orkar inte köpa..! men sitter och är sååå sugen varendaste kväll :p alltså du lär aldrig träffa en latare människa än mig :p jaa nå träning vore ju inte helt fel, då kanske man orkade köpa sig en semla också till slut :p vi har fortfarande inte gått nån promenad!!

 
Ingen bild

Liie

28 januari 2009 21:30

ja vet! är det inte för kallt och halt är det för varm och slaskigt eller snöoväder. men det kommer nog en perfekt dag för oss också i framtiden :p hehe ja du är nog nyfiknast! :) du blir den första som får veta när hon lagt upp allt, snart hoppas jag ;)

 
Ingen bild

Liie

28 januari 2009 22:13

haha stackars dig! :p men kul för din syster som fick blommor skickat till sig! :) nu är det klaaart ska skriva ett inlägg om det snart, skriver jag här kommer alla hitta till mig, fast egentligen gör det ju inget nu då en del redan hittat dit.. men nä, det blir ett inlägg :p

och ja vi måste få till åtminstone en promenad innan! men tiden går ju så jäkla fort!

 
Ingen bild

andrea

28 januari 2009 23:12

vadå kennyboooy. vem e de

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards